گریه ندارد..

خرید بک لینک
سلام دوستای عزیزم امیدوارم حالتون خوب خوب باشه.چه خبر؟کی کرونا گرفته؟بیاین از تجربیاتتون زیر این  پست بگید.راستی!یک خبر خوب..من و همسرم بالاخره بعد 4سال عروسی کردیم.اول آبان:)برامون دعا کنید.خیلی حس خوبیه و امیدوارم همه جوونا برن  سر خونه زندیگیشون.از این به بعد خاطراتم رو تو این وبلاگ مینویسم.امیدوارم خوشتون بیاد و استقبال  کنید.خدانگهدار دوستای مهربونم.مراقب خودتون و چشمای قشنگتون باشین. گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 1:27

سلام.این اولین گزارش من از حال خودم هست.اینجا تنها جایی هست که میتونم هر چی دلم خواست بگم چون شماها منو نمیشناسین.اینروزها زیاد حالم خوب نیست.دست راستم از قبل عروسی درد میکرد و خوب نشده و روز به روز بدتر میشه و یک سقط جنین داشتم.دلم برای خدا تنگ شده.اون دلمو نمیشکونه.من هنوز نفس میکشم.خدایا شکرت و خیلی دوستت دارم.

گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 1:27

درود دوستانم.این روزها حال خوشی دارم.به منزل پدرم آمده ام و قرار است مدتی بمانم.به تازگی آموخن طراحی سایت را پیش گرفته ام.خیلی علاقه دارم برای خودم لب تاپ مایکروسافت بخرم.شاید 10سال دیگر بتوانم .امیدوارم موفق بشوم.روزتان خوش باد. گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 1:27

صفحه بندی